Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - puszysta iza warszawa

Witam szukam puszystej właścicielki ładnego biustu z ktora wejdę w regularna dyskretna znajomość :) spotkania u mnie u ciebie lub w aucie ;) mam 25 lat i szukam w podobnym wie...
Dodano: 20 Lutego 15:00  
Hej :) Jestem lekko puszysta , nie za gruba ale nie chuda . Tyleczek fajny do dotykania , piersi świetne i duże wiec masz za co chwycić :) Lubie seks i zabawy ;) Zai...
Dodano: 12 Stycznia 19:27  
Poznań > Praca > Szukam pracy
Zadbany, podobno przystojny wylize Pani pupę. Lubie puszyste panie. Ja 182 88 19cm...
Dodano: 18 Lutego 13:12  
kto chętny na moją pałkę? ;) chętnie włożę ci ją do buzi i do dupy, jak też masz fajną to mogę spróbować a dlaczego puszystego? bo lubię duży dupy do klepania ;) najlepi...
Dodano: 10 Lutego 21:35  
Uwielbiam zaokrąglone i puszyste panie do 55+ i takiej szukam do dyskretnych spotkań u ciebie.Spotkania na dłużej bez sponsoringu.Lubię pissing od partnerki.Ja zadbany m 42 z ...
Dodano: 9 Lutego 20:06  
Poszukuje puszystej pani która pozwoli mi wylizać swoją cipke. Podniecaja mnie kobiety które mają trochę ciałka i jest się do czego przytulić. Moge cię lizać i pieścić godzina...
Dodano: Dzisiaj 09:59  
Hej spotkam sie z puszystymi.paniami majacymi ochote na cos milego fajnego moga byc tez mezatki czekam.na sms ja fajny 42 lata panie w dowolnym wieku czekam.na sms pelna dyskr...
Dodano: 1 Stycznia 23:16  
Cześć. Mam 35 lat 188/90/21 sympatyczny blondyn z Poznania. Chętnie nawiąże interesującą znajomość z puszystą Panią. Zapraszam do kontaktu. Wiek 18-55...
Dodano: Dzisiaj 08:16  
poznam partnera na życie , mam 40lat , 168 cm , bezdzietna, zadbana ,ładna Puszysta , pełna kobiecości , poznam Pana 40-48 wolnego z Poznania, chętnie wysoki ,przystojny. napi...
Dodano: 4 Lutego 10:20  
Poznam Puszystą Panią z dużym biustem z Poznania lub okolic.Wiek bez znaczenia. Miły dyskretny kulturalny sympatyczny niebrzydki ale samotny facecik z Poznania....
Dodano: 14 Stycznia 12:06  
Witam szukam kobiety puszystej z dzieckiem...
Dodano: 31 Stycznia 05:56  
37 letni facet z Poznania pozna najchętniej puszystą kobietę w dowolnym wieku, która lubi być długo lizana i mieć robioną palcówkę. Podniecają mnie duże i bardzo mokre cipeczk...
Dodano: 3 Lutego 10:38  
Poznań > Towarzyskie > Inne
Kobieta po 30-tce puszysta uległa szuka pana z klasą na dłuższy układ. Spotkania oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.Nie szukam mężczyzny tylko do seksu,ale do miłego spęd...
Dodano: 16 Lutego 18:45  
Znajdzie się tuta jakaś chętna puszysta Pani? Jestem dzisiaj w Poznaniu i spotkam się z puszysta. Twój wiek nie ma znaczenia, nie wchodzę w Twoje życie,Ty w moje :)...
Dodano: Wczoraj 08:56  
Hej szukam puszystej pani wiek nie gra roli mam kutasa 21cm i długi język do lizania cipki. Lubię 69 jest jakas chętna na spotkanie ja realny 34latek okolice swarzedza...
Dodano: 4 Stycznia 14:14  
Zapraszam puszystą Panią 35+ na spotkanie wieczorno nocne. Oferuję drinki, miłą atmosferę, i inne przyjemności....
Dodano: 3 Lutego 22:15  
jeśli potrzebujesz opiekunki to oto jestem :) niestety jestem dostępna jedynie w weekendy i w godzinach wieczornych, ale może akurat :) Oczywiście dopuszczam również bonus...
Dodano: 11 Lutego 15:36  
Miły kulturalny zadbany sympatyczny niebrzydki ale samotny 45-latek z Poznania, pozna mila puszystą Panią której również doskwiera samotność. Proszę o kontakt SMS lub mail. ...
Dodano: 28 Stycznia 16:57  
Witam szukam młodej puszystej blondyneczki ktora ma ochote zarobić sianko za szybkie i dyskretne spotkanko w autku ;) chętnie nie na raz... czekam na konkretne dziewczyny do 2...
Dodano: Wczoraj 15:01  
Mogę być tylko Twoja, ale warunkiem jest, że zabierzesz mnie w wyznaczone miejsce przeze mnie za granicę... w zamian zrobię co zechcesz... czy znajdę tutaj jakiegoś chętnego,...
Dodano: 11 Lutego 15:59  
Znalezione Ogłoszenia Poznań: puszysta iza warszawa
Wyniki:    
  1  

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Poznan.Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia Poznań. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2018 Oglaszamy24.pl